Monday, July 19, 2004

走了好久好久,等了好久好久,也呆了好久好久。。奇怪, 怎么一直都被困在这黑暗的迷宫里?天啊!这还出的去吗?恐怖和害怕围绕着我。。这时才发现我动弹不得,救命啊!! 我不停的跑不停的跑。。 没有方向的向前冲。。 终于,光线冲进了细缝照射在我的眼睛。。才发现。。原来朵在背窝里的我,做了一场梦。。

梦会实现吗?梦和现实只是一线之差?怎么才能分辨现实和梦境呢?我的天啊。。

Posted by 壁虎 at 9:18:00 PM

2 Comments

  1. Blogger 壁虎 posted at 7/19/2004 11:37 PM  
    tis piece of work is frm me.. not frm any website ctrl + c ctrl + v ok? well.. tt's osways wad i used to tot of.. hmm.. wad do u think abt dreams?? feel free to share it with me.. sweet dreams..
  2. Anonymous Augustus posted at 11/23/2011 10:37 PM  
    I read so much useful data above!
    dress shirts | phone book online | Campbell River real estate

Post a Comment

« Home